A nap fotója: Három kisgyermeket szállított kétkeréken egy ceglédi anyuka
A biztonsággal a jelek szerint ezúttal nem igazán foglalkozott a szülő, aki vélhetően nem jó kedvében, hanem kényszerűségből választotta a gyermekszállítás ezen módját.
A biztonsággal a jelek szerint ezúttal nem igazán foglalkozott a szülő, aki vélhetően nem jó kedvében, hanem kényszerűségből választotta a gyermekszállítás ezen módját.
El tud képzelni egy közel 50 km/h-val repesztő bringát a homokdűnék között? És azt, hogy bivalyerős elektromotor hajtja, és a kinézete alapján valahová a retró kerékpárok és a régi mopedek közé sorolnák? Nos, néhány lelkes kaliforniai fiatal nemcsak hogy megépítette, de a sorozatgyártáshoz szükséges pénzt is összegyűjtötte már.
Napjaink jó eséllyel legokosabb kerékpárja a kütyürajongókon kívül a nem annyira edzett bringások körében is komoly népszerűségre számíthat. Vagyis csak számíthatna, ha nem lenne ennyire drága.
Egyelőre nagyon nem olcsó, de kétségtelenül óriási ötlet a kerék, amely az egész bicikli működését megváltoztatja.
Hosszú távon ugyan, de bőven megtérül ennek az elektromos biciklinek az ára, üzemeltetése ugyanis nagyon olcsó. És gyors is.
Belép az (elektromos) kerékpárok piacára is a Xiaomi, rögtön egy érdekesnek ígérkező biciklivel.
Nem állítjuk, hogy gyorsan el fog terjedni, de hogy a modell sok problémát megoldana a közlekedésben, az egészen biztos.
Az elektromos kerékpár építése-gyártása világszerte trendivé vált, igaz, mifelénk csak korlátoltan szárnyaló iparágnak számít. A majdan interneten is megrendelhető Vela viszont afféle feltűnően rejtőzködő konstrukció. Feltűnő, mint egy szimpla bringa, ami kapott némi retrós felhangot. Az azonban első blikkre nem is látszik rajta, hogy igazából egy manufakturális, hi-tech villanykeló.